Live Help
 
 
Print siden

07-12-2014 - Diskfejl på GN25/Smartermail


Smartermail/GN25 serveren er desværre ikke tilgængelig pga. en diskfejl.

Ny disk er isat, og genopbygning af data pågår.




Serveren er nu på vej tilbage til normal drift, brugerindstillingerne er genindlæst så det igen er muligt at logge ind, og sende og modtage som normalt.

Nye mails vil ligge klar i indbakken, men de gamle vil først dukke op senere.

Gamle mail er under indlæsning, men da det drejer sig om store mængder data tager det tid..
Desværre kan vi ikke umiddelbart se, hvor langt indlæsningen er nået, hvornår den er færdig, eller hvornår en bestemt mailkonto er indlæst.


11-12-2014: Opdateret info:

De sidste gamle mail er nu indlæst, og indexeringen er igangsat.

Svarhastigheden vil stadig være lidt påvirket af reindexeringen.



Vi beklager naturligvis de gener dette nødvendigvis må medføre.


Du kan følge med i status her, hvor det vil fremgå når indlæsningen er afsluttet.



Status: Lukket


 
 


GULLESTRUP.NET APS
GADEGÅRDSVEJ 33
7400 HERNING
TLF: +45 88 70 72 00
FAX: +45 88 70 72 02
Telefontid:
Ma - To Kl. 10.00 - 19.00
Fredag Kl. 10.00 - 16.00